bedankt iedereen - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu bedankt iedereen - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

bedankt iedereen

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

13 Juni 2005 | Nederland, Wilbertoord

bedankt voor al jullie lieve berichtjes (mama vind het super dat je ook op de site kijkt)!!

vind het echt super.

hoop dat als ik in amerika ben ook vanalles van jullie lees vind dat wel erg leuk om te volgen hoe het hier is.

liefs lia

• 14 Juni 2005 - 20:19

hoi Lia
    over een week ben je al in Londen
    daar kan ik je ook mailen
    en anders in Amerika
    doei mama

• 15 Juni 2005 - 11:46

Tom:

hoi lia tuurlijk doe ik dat van tom

• 15 Juni 2005 - 11:51

Rick Raaijmakers:

leuke site van jou ik hep er ook ook en dat is van rick
    en tom
    www.imonline.nl/rickraaijmakers en tom www.imonline.nl/tomraaijmakers

• 19 Juni 2005 - 07:39

Bart En Linda:

Leujk idee zo'n site. Heb al een beetje zitten rond neuzen en zal dit dadelijk ook blijven doen als je in de U.S.A. zit. Heb vorige week al kunnen kijken waar je komt te zitten. Onder aan de afslag zit een Burger King, dus met het eten zal het wel goed komen. Even nog een kleine reactie op je vorige bericht. Newark is inderdaad een stad. het is de grootste stad van New Jersey. Die ligt wel tegen New York aan, dus daarom zegt iedereen dat het New York is. Het vliegveld heet ook Newark Airport. Je zult het wel zien als je daar bent. Vandaar is het ± een 30 - 45 minuten rijden totdat je bij het kamp bent. In ieder geval veel succes daar (en ook met het vliegen) en we horen wel hoe het allemaal zal verlopen. Wij zullen wel laten weten hoe dat het hier gaat.

Groetjes Bart en Linda

• 19 Juni 2005 - 10:27

Mama:

hoi lia ja nu is het toch
    wel heel dicht bij nog 2 nachtenslapen vandaag komt ieder een nog even eten en bij kletsen en een beetje afscheid nemem maar we houden je wel op de hoogten
    sucses met het inpakken
    groetjes mama

• 20 Juni 2005 - 13:31

Marjan En Vincent:

Hi Lia,

Bijna is het dan zover, je kunt beginnen met de uren af te tellen: over ongeveer 22 uur vertrek je al naar Londen, om vervolgens naar Amerika te gaan... spannend!!!
    Ik vond het gisteren leuk dat we nog even met 'the family' gezellig bij elkaar hebben gezeten. Vanavond gaan we je, persoonlijk, echt gedag zeggen, maar vanaf deze site willen we je super veel succes wensen en we zullen beloven dat we je op de hoogte zal houden van alle nieuwtjes hier.
    Geniet ervan en tot horens of mails!

Groetjes Vincent & Marjan

• 21 Juni 2005 - 11:38

Familie Beelen:

Hoi Lia
    Vandaag is het zover wij wensen je daar heel veel plezier en we houden je site wel in de gaten doei

• 21 Juni 2005 - 16:29

hoi Lia
    je bent nu mischien al in Londen goede vlug gehad ?
    op naar Amerika goede
    reis morgen en veel succes
    liefs Mama