een stukje in de buurt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu een stukje in de buurt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

een stukje in de buurt

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

22 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal
ik ben nu op heatrow airport net mijn koffer ingecheckt was nog een hele klus omdat k te veel in mijn handbagage had ik dacht dat ze die niet zouden wegen maar toch wel. dus overhuizen in de koffer die we vervolgens dicht konden maken toen therese en hannah erop gingen zitten!!!!

het youth hostel in londen was echt mega klein maar we hebben wel lol gehad en goed geslapen

vliegen is leuk alleen opstijgen en dalen is wel indrukwekkend verder niks bijonders

mmoet nu stoppen om 16.00uur vlieg ik naar usa en dan word ik opgehaald door camp
groetjes liefs lia

  • 22 Juni 2005 - 12:26

    Inge:

    Hey lia,

    Echt super veel plezier en heel veel suc 6 ik hoop echt dat je veel lol hebt en dat je snel en weer heel thuis komt.
    kusje inge

  • 22 Juni 2005 - 14:57

    Lucie&Grietje:

    Welkom in "the states".Vliegen is een heerlijk gevoel he.We hopen dat je het heel leuk hebt en kijken uit naar de avonden samen dat we je berichten kunnen lezen.
    Hier op de Handelstraat alles rustig.
    Grote kus van Lucie
    groetjes Griet

  • 23 Juni 2005 - 11:12

    Mama:

    goede morgen Lia goed geslapen ?
    zal wel denk ik
    hoor je of zie je mail wel weer
    liefs mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 10810

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: