laatste berichtje vanaf het summercamp - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu laatste berichtje vanaf het summercamp - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

laatste berichtje vanaf het summercamp

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

27 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo lieve mensen,

bedankt voor al jullie steun, berichtjes, kaartjes, tekeningen, brieven,telefoontjes, wensen, enzovoorts. ik vind het echt heel fijn omdat telkens te kunnen lezen keek er erg naar uit iedere keer!!!!

gisteren was de laatste echte campdag. was echt lache we hadden anderhalf uur flags seremonie (normaal een kwartier) en daarna de hele dag in de pool 's ochtends met al onze kleren en 's middags met de zwemkleding. (tja vele sprongen 's ochtends met alles aan in de pool en als je niet sprong werd je erin gegooid/duwt, dat was echt lache zelfs de campers waren met kleren aan in de pool).

en 's avonds zoals gewoonlijk op vrijdag de dance. was ook weer erg leuk.
daarna mocht ik gelukkig zijn met DE LAATSTE NACHTDIENST VAN 2005 dat was lache we hadden het hele uitsign boek vol geschreven en daarna op het prikbord dat wij de gelukkige waren met de laatste nachtdienst van 2005.

vanochtend gingen de kids weg en toen hebben we echt een mega grote schoonmaak gehad. daarna allemaal douche, klaarmaken voor de dinner. ik ben er al klaar voor we hebben dadelijk nog een meeting voor wat we gaan doen voor kelly onze groep leider. en daarna vertrekken we.

en morgen vroeg om half 1 brengt iemand van het camp mij en nog een ander meisje naar het vliegveld. ik moet daar om half 4 zijn voor mijn tickets en dan om 7 uur vertrekt de vlucht naar huis..........

ik hou van jullie allemaal heel veel liefs en geluk
als ik thuis ben zal ik de foto's op de site zetten!!!!!

zie jullie snel veel liefs
lia

  • 27 Augustus 2005 - 21:12

    Me Myself And I Lia Dus:

    sorry vergat te zeggen hoe mijn camper was.. hij was agressief enzo maar wel heel lief je moest alleen heel strikt tegen hem zijn en ze zeiden hier dat ik het goed deed dus...

    en o ja ik ben donderdagavond nog naar de pub geweest was ook erg gezellig.

    maar nu ga ik echt rennen want ik moet naar de meeting

    liefs dikke knuffel lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: