een stukje in de buurt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu een stukje in de buurt - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

een stukje in de buurt

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

22 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

hallo allemaal
ik ben nu op heatrow airport net mijn koffer ingecheckt was nog een hele klus omdat k te veel in mijn handbagage had ik dacht dat ze die niet zouden wegen maar toch wel. dus overhuizen in de koffer die we vervolgens dicht konden maken toen therese en hannah erop gingen zitten!!!!

het youth hostel in londen was echt mega klein maar we hebben wel lol gehad en goed geslapen

vliegen is leuk alleen opstijgen en dalen is wel indrukwekkend verder niks bijonders

mmoet nu stoppen om 16.00uur vlieg ik naar usa en dan word ik opgehaALS VOOR HT CAMP

  • 24 Juni 2005 - 20:57

    Riek Sesink:

    Lia wat fijn dat het allemaal goed verloopt.
    het gaat je verder goed.
    Tante Riek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: