hallootjes again - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu hallootjes again - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

hallootjes again

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

23 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo,
sorry ik wilde foto's plaatsen maar dat duurt zo lang dat dat niet gaat lukken sorry.

hier gaat alles nog steeds goed ik heb een behoorlijke hectische week gehad had een erge puber en kon hem niet zo goed aan dus ik heb gevraagt om te ruilen. toen kreeg ik een hele lieve autistische jongen. dat was echt super. vooral toen die moeder hem op kwam halen omdat ze zo enthoussiast was hij was zo vrolijk en ontspannen dat had ze lang niet meer gezien en ik zei dat hij veel had gelachen en dat deed hij bijna nooit. was echt lief.

volgende week krijg ik een laag niveau kindje in een rolstoel met eetproblemen en ze kan niet praten. maar ze is wel altijd heel vrolijk en lief. dus dat komt wel goed denk ik. ik heb er in ieder geval veel zin in.

vanavond ga ik naar een musical kijken!! ben erg benieuwd.

ik kan niet zo lang typen vandaag staan veel mensen te wachten. volgende week is trouwens ook olympisch week

wederom bedankt voor alle lieve berichtjes

veel liefs groetjes lia

  • 23 Juli 2005 - 18:17

    Dave:

    Hello hello Lia
    hier is Dave speeking frum holland.
    Where Blijven the footoos.\\

    xxx Dave Bo en Chika

  • 23 Juli 2005 - 20:10

    Tante Leen:

    Hoi Lia
    fijn dat je het goed naar
    je zin hebt ik ben nu je
    mam dus gauw een berichtje
    het ga goed en tot ziens
    in Wilbertoort

    groetjes Tante Leen

  • 25 Juli 2005 - 09:33

    Fam. Berends & Kids:

    Hallo Lia,

    Wat goed van je dat je hebt aangegeven dat het te moeilijk ging. Dat is effe grenzen stellen en ook heel belangrijk dat je dat doet.

    Fijn dat je ook nog tijd hebt om leuke dingen te doen naast je werkvakantie.

    Hier is verder alles okee.
    Wij gaan 6 aug naar de zee,
    een week.

    Tot gauw weer doe-wie.

    Heel veel liefs Caroline en de Bups.

  • 25 Juli 2005 - 10:20

    Riek Sesink:

    Hoi Lia, wat fijn dat het allemaal goed gaat, bijna alles er blijven altijd minpuntjes, maar je slaat je er goed doorheen, ga zo door. Tante Riek.

  • 25 Juli 2005 - 21:45

    Marien En Bert:

    hallo lia ,
    opdit moment zitten wij te lezen in jou website enzo weten wij een beetje hoe jij leeft en werkt.
    Zo te lezen bevalt het je.
    Wij hopen ook voor je dat het ook dat je geniet van dit alles , en dat je ook ontspanning vind, ook in o.a. gaan naar een musical,.
    Wij zijn nu net terug van een etentje met mamma, moe en wij. We hebben hiervoor eerst vijf restaurants bezocht,allemaal gesloten, heel erg fijn, maar uiteindelijk iets gevonden, het veerhuis in oeffelt.
    Nu even schrijven naar jou.
    lia veel succes en lol en werkplezier,

    vele groetjes bert en marien.

  • 26 Juli 2005 - 07:28

    Vincent En Marjan:

    Hallo Lia,

    Dit keer een berichtje vanuit het verre en zonnige Turkije.
    Hier gaat alles goed: lekker weertje en het is hıer erg mooi. We hebben al veel gedaan en gaan nog lekker veel ondernemen. We zijn benieuwd hoe het met jou gaat deze week, is toch weer anders, denk ik: een meisje in een rolstoel met eetproblemen. Wens je weer super veel succes en al het goede toe!
    Tot gauw weer!

    Groetjes vanuit het mooie Side

  • 26 Juli 2005 - 09:26

    Margo En Femke:

    Hallo Lia,
    Hier dan eindelijk ook een berichtje van ons.
    Zo te horen heb je het erg naar je zin daar. Voor je het weet zit je hier alweer in het koude nederland (ja koud en regenachtig is het hier).
    Hopelijk heb je nog een leuke tijd daar!!!
    Groetjes (ook van paul,billy en judith)

  • 27 Juli 2005 - 15:53

    Godelieve:

    Hallo Lia,
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Niet makkelijk, denk ik met steeds andere kinderen. Je wordt er wel flexibel van.Hoe gaat het met het kindje van laag niveau?
    Blijf je op afstand volgen.
    Groeten Godelieve

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 13444

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: