gisteren dagje uit!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu gisteren dagje uit!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

gisteren dagje uit!!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

28 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallootjes,

sorry ik kan de foto's niet plaatsen omdat dat zo lang duurt. wederom erg leuk om al jullie reacties te lezen!!! echt fijn.

mijn meisje is echt heel lief. ze kan niet zo heel veel maar ze is heel schattig. als ze lacht lacht ze met haar hele lichaam echt super. en ze geniet heel erg van het zwembad en de snoezelruimte hier.
was wel zielig haar ouders vonden het zo erg voor mij dat ik haar kreeg omdat ze haar zo zwaar vonden. toen zei ik dat ik juist deze kinderen heel leuk vind. ik heb nu ook alleen maar hele lieve foto's aan het maken van haar om haar ouders te laten zien dat ze ook heel lief is. en dat we een leuke week hebben zamen.

gisteren zijn we een dagje uit geweest met het kamp het was echt geweldig!!! we moesten om 5uur beginnen om de kinderen uit bed te halen en te ontbijten. om 6.30 kwam de bus. toen moesten we 2 uur rijden (wat mijn meisje erg leuk vond al die bobbels in de weg en geluiden van de bus ze zat de hele tijd te lachen) en daarna gingen we varen met veel verschillende boten. (die mogen trouwens erg hard hier zelfs als je gewoon de huizen langs de waterkant niet ver weg zijn) dat was ook erg leuk we hebben veel gezongen en gekletst enzo.
daarna weer in de bus om een klein stukje te rijden. daar kwamen we aan bij point plesant (het is iets van de organisatie elks waar ook heb camp van is).
daar was een bbq, clowns, games, kadootjes, ijsjes enzovoorts heel erg leuk allemaal. en die mensen van de elks zijn zo dankbaar dat je counsellor bent dat is echt super. (ze hebben allemaal of zelf of hun kinderen een handicap).
daarna kwam als klapper op de vuurpijl +/- 15 brandweerwagens, 3 ambulances en 2 politieauto's geloof ik. alle kinderen moesten erop/in. en toen hadden we een rondrit van een uur met alle sirenes enzo. wij zaten bovenop een brandweerwagen. in het begin vond mijn meisje de geluiden niet leuk maar na een paar minuten was ze eraan gewent en ging het beter.
dit was echt super gaaf.

bij terugkomst kregen we nog een ijsje en toen terug naar het camp. ik had nog extra kadootjes mee genomen omdat 1 kindje en counsellor op het camp moesten blijven omdat het kindje de trip niet aankon. dat was wel jammer. ze vonden de kadootjes super lief.

op het camp kregen we pitza en gingen we een film kijken en toen allemaal vroeg naar bed. vandaag begint alles een uur later.

het was echt gaaf en mijn meisje was super gisteren. ze reageerde meer en hield mijn handen vast en kwam tegen me aanliggen enzo echt heel lief.

sorry voor het lange berichtje

veel liefs en groetjes lia

  • 28 Juli 2005 - 15:27

    Ellen Kneepkens:

    hey lia,
    zo te horen gaat het nog super daar! geweldig om te lezen dat je daar echt met je "ding" zo geweldig bezig bent. hier bij ons is alles rustig en vies benauwd en vandaag heet weer dus wat dat betreft mis je denk ik niet heel veel. heel veel succes verder nog
    gr. xxx ellen

  • 28 Juli 2005 - 16:29

    Ilse Rongen:

    echt super voor je! heel veel plezier nog, en ga zo door! volgens mij heb je alle kinderen helemaal onder controle!

    veel liefs,

    Ilse

  • 28 Juli 2005 - 21:00

    Mama:

    ha Lia
    je bent deze week vroeg met de nieuwe site maar ik vind het wel leuk krijgen we er nu zaterdag nog een ?
    fijn dat je "n leuk dagje uit hebt gehad en dat je zo"n lief meisje bij je hebt bewaar je ook een paar foto"s voor ons ben heel benieuwd
    en was de mucical leuk ?
    nog een fijne week .
    de groetjes en tot mails of bel liefs xxx Mama

  • 30 Juli 2005 - 15:56

    Vincent En Marjan:

    Hoi Lia,

    Hier weer een berichtje vanuit het vrolijke en zonnige Turkije. Leuk en fijn om te horen dat het zo goed gaat daar in de States. Ook leuk dat deze week weer even wat anders was, dan de andere weken, zo met een dagje weg. Hier gaat het ook nog super (gisteren hadden we een Turkse avond bij het hotel, erg gezellig), alleen vliegt de tijd een beetje erg snel voorbij, nog maar 2 hele dagen. Maar goed, thuis kunnen we gelukkig ook nog even genieten van een paar dagen vrij, dus...
    Tot mails of horens weer!

    Vele groetjes van de vakantiegangers

  • 30 Juli 2005 - 17:14

    Riek En Ellen En Mark:

    Hoi Lia,

    We hebben je kaartje ontvangen. Als ik het zo allemaal lees, snap ik niet waar je de tijd vandaan haalt om dit dagboek bij te houden en dan ook nog kaartjes te sturen! Erg leuk hoor. Het lijkt me wel een erg intensieve job die je daar hebt. Heb je ook een dag vrij tussendoor? Of ga je na afloop van het kamp lekker vakantie houden? De verhalen klinken allemaal erg interresant. Ik ben benieuwd naar de foto's. Vindt je het na een week moelijk om afscheid te nemen van 'jouw' kind? Want als je zo intensief met elkaar optrekt kun je heel snel een nauwe band creeren. Of is daar de tijd te kort voor?
    Nog veel plezier de komende tijd.

    groetjes

    Riek, Ellen en Mark

  • 31 Juli 2005 - 08:59

    Toon En Fridy:

    bedankt voor de kaart. ik merk dat alles van een leie dakje loopt (is dat wel goed nederlands?). ik zie wel aan je enthousiaste e-mails dat het goed met je gaat. om jouw woorden maar te gebruiken, "alles is super gaaf".ik hoop dat het zou blijft, maar ik twijfel er niet aan dat dat zo zal zijn. ik heb nog geen wanklank gehoord. Als het allemaal weer achter de rug is, maar de tijd gaat snel als het leuk is, dat heb je in fantastische levens ervaring opgedaan, die wordt je in ieder geval niet meer afgenomen.
    Veel plezier verder en tot schrijvens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 13449

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: