de eerste sessie week zit erop! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu de eerste sessie week zit erop! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

de eerste sessie week zit erop!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

09 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

wederom bedankt voor jullie berichtjes ze zijn echt super!!!

de eerste sessieweek zit erop. het is erg druk maar wel mega leuk. we hebben iedere 2 weken een nieuw thema de afgelopen en komende week is holliday week maandag: indipendenceday/pasen, dinddag st patricksday, woensdag halloween, donderdag kerstmis en vrijdag valentijnsdag. op zaterdag is het kinderen uitchecken en een afscheidsconcertje voor de ouders.

de activiteiten bij de thema's zijn echt super leuk. bv bij st patricksday mochten de kinderen de directors beschildere en raar aankleden (sommige hadden zelfs verf en veertjes in het haar enzovoorts). en met haloween tricks and treats en er was een spookhuis gemaakt, met kerst kwam de kerst man enzovoorts. ook worden verschillende gedeeltes dan in de stijl van de dag versiert. bijvoorbeeld de eet/activiteitenhal. echt heel leuk dit is voornamelijk op dindag en donderdag ochtend en de avonden. verder zijn alle activiteiten in het thema van de dag.

ik had een erg moeilijk kindje deze week. ze heeft me 3 x gebeten en ze trok haar, schopte, sloeg, kneep, spuugde en als ze iets niet wilde wilde ze het echt niet en moest ik haar dragen of een half uur op haar inpraten. ze hadden hier gezegt dat je ook helemaal niet boos ofzo mocht worden maar dinsdag werd het zo erg dat ik het woensdag op mijn eigen "nederlandse" manier heb gedaan ik ben dus wel even boos geworden en sprak haar aan op haar gedrag sinds dien ging het stukken beter. na woendag kon ik haar goed handelen. ik was best trots op mezelf en kreeg veel complimentjes van de directors en mijn begeleidster. ik was de enige die ze aankon!! :)

door de week is het erg druk omdat we hebben een uur rustuur en dan slaap ik meestal of ik heb dienst en 's avonds zijn we om half 11 klaar meestal nog effe nakletsen en dan slapen omdat we de volgende dag om 7 uur beginnen met een meeting. op zondag en vrijdag hebben we ook nog om half 11 's avonds een meeting.

volgende week krijg ik 2 jongens (16, 17 jaar). de ene is wel makkelijk denk ik de andere niet zo.

ik ga nu vrijwillig de snoezelruimte opknappen want dat is echt een zooitje hier. ik kon het niet meer aanzien;)
maar ik ga er weer vantussen

heel veel liefs iedereen en tot internets.
groetjes lia

  • 10 Juli 2005 - 08:13

    Rick Raaijmakers:

    hoe is tie lia met mijn goed en met jou ik hep een mp3 playerge kogt van het geld van het werk bij hop moter sport wis je dat ik daar niet meer werten om dat ik te jon was stuur je mu een Email op mijn Email mijn Email is rickraaijmakers_psv@hotmail.com groetjes rick je buur jongen rick raaijmakers groetjes doei

  • 10 Juli 2005 - 09:51

    Bart En Linda:

    Hoi Lia,
    Hier nog even een snel berichtje voor dat wij op weg gaan naar Afrika. Zo te zien heb je een niet al te makkelijke week gehad, maar het halverwege prima opgepakt. Moet wel een goed gevoel geven om dat zo op te lossen. Ook leuk dat je dan complimentjes krijgt van de kampleiding. Wij zijn hier nog even druk doende om alles ingepakt te krijgen en een beetje opgeruimd voor als ons Marjan en Vincent in het huis komen. Als we de kans hebben zullen we in Afrika ook nog wel op je site kijken. Maar geloof niet dat ze daar allemaal internet hebben. Nog veel succes, de rest van de weken. Groetjes Bart en Linda.

  • 10 Juli 2005 - 12:01

    Tom Raaijmakers:

    ha lia hoe is het daar met mij goed ik heb voor de vakantie het spel madagascar gekreegen dat is niet lief van dat kindje ik ga nu naar het buurtfeest dag!dag!groetjes tom!

  • 10 Juli 2005 - 12:15

    Rob:

    ik vind het knap dat je het zo goed heb opgelost ik ben ook trots op je en ik ben benieuwt hoe het met de twee jongens gaat maar dat moet lukken na zoon moelijk geval xxxjes

  • 10 Juli 2005 - 23:16

    Piet En Wies Robben:

    Hallo Lia,
    Hoe is het met jou....we hadden al zo vaak op internet gekeken hoe het met jou zou gaan, maar we konden je niet vinden, tot we vanavond bij jullie mam waren en die heeft ons verteld waar je te vinden was. Toen we thuis kwamen hebben we je site opgezocht en we zullen een dezer dagen alles wel eens goed doorlezen. We hopen dat je daar een fijne leerzame tijd zal hebben en wensen je heel veel succes.

    Groetjes Piet en Wies
    Hans en Linda
    en Thijs Robben.

  • 11 Juli 2005 - 13:53

    Marjan:

    Hoi Lia,
    Fijn dat de eerste week met de kinderen, ondanks alles, zo goed is verlopen. Echt super dat je de problemen zo goed hebt kunnen oplossen en dat je daarop goede en leuke reacties heb gekregen. Leuk ook dat er elke keer andere thema's zijn, houd het lekker afwisselend. Heel veel succes weer, deze week en je hoort/leest gauw meer van ons!
    Liefs van Vincent en je zus

  • 11 Juli 2005 - 15:49

    Ome Toon:

    Hoi Lia je hebt het wel naar de zin merk ik aan je enthousiaste reacties. En op z'n Hollands die kinderen daar aanpakken dat is wel verantwoord. Laten zien dat die Hollanders ook ergens verstand van hebben.
    Ik vraag me wel even af hoe dat gaat daar. Spreken jullie continu Engels? Ik heb geen idee of je ook Nederlandse maatjes hebt, ik dacht het wel.
    Je moet wel opletten met wat je schrijft, je moeder leest dat ook en die ziet natuurlijk mogelijkheden als er thuis iets op te ruimen valt.
    Groetjes, Fridy, Joyce, Toon

  • 12 Juli 2005 - 22:29

    Mama:

    ha die Lia
    hoe is ie is het bij jullie ook zo warm als hier ? het is hier elke dag zo tussen de 25 tot 30 graden
    en zijn de jongens een beetje lief voor jou ?. want ik hou niet zo van dat gebijt en gekrap maar je ziet wel als je het goed aanpakt komt het allemaal goed .
    knap gedaan hoor
    jullie waren ook nog het best georganiseert kamp hoorde ik van Rob en Marjan nou alvast proviciat maar ik vewacht dat je dat ons van de week wel nader uitlegt wat dat betekent
    voor deze week weer veel plezier en succes
    en veel liefsen xxx
    van een trotse mama

  • 13 Juli 2005 - 17:33

    Bets:

    Hoi Lia
    Wat kun jij geweldig
    goed met die kinderen
    omgaan .die complimentjes
    zijn zeer verdiend.
    veel sukses deze week
    groetjes Fam B Emons

  • 13 Juli 2005 - 19:00

    Fam. Berends & Kids:

    Hallo Lia,

    Wat fijn dat je het zo leuk hebt. Ondanks de soms moeilijkere kinderen.

    Wat goed van je dat je ze toch zo hebt kunnen begeleiden dat het daarna stukken beter ging.

    Ook wij zijn trots op je, geeft jezelf ook van ons maar een dikke pluim. Want wij vinden het zowiezo knap dat je dit bent aangegaan. Je leerd hier natuurlijk enorm van.

    Wat vond je trouwens van het kadootje voor in het vliegtuig?
    Heb je er al iets uit gelezen?

    Het buurt feest was trouwens ook erg gezellig deze keer de complimenten voor de organisatie. Jullie mam was er trouwens laat ze had bijna het lekkerste moeten missen.
    Ik heb ze verder niet meer gesproken wat ze ervan heeft gevonden. Maar ja je kunt op zo'n avond ook niet iedereen gesproken hebben.

    Nou nog heel veel plezier en tot de volgende keer maar weer. Heel veel liefst van de hele Berends Bups. Doe-wie XXX

  • 16 Juli 2005 - 06:04

    Je Weet Wel:

    ha die lia hoest?
    even een klein typie
    ik had gelezen en gehoord dat de eerste week goed was verlopendat is toch wel weer super ik had dat ook niet anders verwachtmet zoon KEI als jij zo zat ik dus ook te lezen dat je goed bent in opruimen dat zal ik even bewaren in mijn koppie dan mag je een keer de garage voor mij opruimen (grapje) verder gaat het wel goed hoorde ik aan de foon fijn om je weer even te horen want dat type valt wel erg tegen lukt mee beter mondeling ga nu stoppen met typen wens je deze week weer veel sucses en volgende week als we vacantie hebben komt het volgende typie groetjes en toy toy van de over kant XXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13448

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: