ben ik weer even kort - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu ben ik weer even kort - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

ben ik weer even kort

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

31 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

hier ben ik weer. de musical was trouwens erg mooi alleen. ehm wij hebben geduurende de dag een rust uur (half 2 tot half3) en dan zijn we 's avonds na 10uur vrij. op zaterdag vanaf 12 uur tot zondag 12 uur. dat is wanneer ik vrij ben. het is dus behoorlijk intensief maar dat is wel goed denk ik.

je stelt je er heel erg op in dat je kindje na een week weer gaat daarom vind ik het niet zo heel moeilijk. maar er zijn mensen die het wel moeilijk vinden zeker als het een leuke camper is. ik vind het wel jammer maar vind het ook leuk om steeds nieuwe campers te krijgen. want dan doe je ook meer ervaring en afwisseling op.

gisteren ben ik naar het winkelcentrum hier geweest en 's avonds naar de pub.
sinds gisteren lopen er 2 beren (een grote en een kleintje) rond op het camp. dat was wel even schokkerend maar hier doet iedereen er heel rustig over. omdat dat hier heel vaak is. afgelopen jaar was er ook een. alleen de "europeanen" zijn dat niet gewent en vinden het erg spannend. we moesten ook in auto's enzo naar de pub omdat we niet meer alleen naar beneden of bepaalde plekken op het camp mogen lopen. maar het zal wel meevallen allemaal.

ik ga nu stoppen heb niet veel te vertellen verder.

veel liefs groetjes lia

  • 31 Juli 2005 - 15:30

    Inge:

    Hey lia,
    Zo te horen bevalt het allemaal wel. Het is heel leuk om elke x jou berichtjes te lezen, maar het is leuker om het als je terug ben weer life te horen. Nog heel veel plezier en veel suc6.

    xxx inge

  • 02 Augustus 2005 - 18:20

    Anja:

    hoi Lia wij zijn nu op slagharen .maar willen je toch even wat laten weten.Alles is goed en zo gauw we thuis zijn laten we meer weten.Het weer is redelijk en we zijn in Hardenberg op vakantie vrijdag gaan we weer naar huis. heel veel groetjes familie raaijmakers.

  • 02 Augustus 2005 - 18:29

    Anja:

    Lia dit is even een berichtje voor Toos
    Toos alles is goed het weer redelijk en tot vrijdag.Groetjes fam Raaijmakers.

  • 02 Augustus 2005 - 22:28

    Mama:

    hier weer een mailtje uit wilbertoord hoe is het ?
    hier is het rustig de meeste zijn nog op vakantie .
    Bart en Marjan zijn vandaag terug gekomen.
    hou gaat het deze week weer met je nieuw meisje ? en wat is het thema ? heb je de beer nog gezien?
    leuk dat je zaterdag nog even iets leuks heb kunne doen want dat is ook heel belangrijk
    Lia ook deze week weer veel toi toi en het beste .
    groetjes liefs xxx Mama .

  • 03 Augustus 2005 - 10:30

    Wiel En Annie:

    Dag Lia
    Bedankt voor je leuke kaart.
    Spannend zo'n berenfamilie op je terrein. Dat is wel even anders dan op de Wilberoordse hei waar je allen konijnen tegenkomt.
    Wij vragen ons af of je ook bruin bent geworden, nu je een groot deel van de dag buiten vertoeft?
    Slaat nergens op maar we moeten toch ook iets vragen
    Tot weer 'ns.
    Groetjes, Annie en Wiel

  • 03 Augustus 2005 - 11:39

    Fam. Berends & Kids:

    Hallo Lia,

    Hier zijn we weer, ik weet niet zo heel veel te vertellen.Maar ik heb je verslag weer gelezen.

    Ik heb ook nog gepols hoe het met Rob gaat want die zit er natuurlijk ook maar alleen te koekeloeren.

    Nou groetjes van ons allemaal en veel liefs.

    Doe-wie XXX

  • 04 Augustus 2005 - 17:17

    Mark Van Der Aa:

    Zo te horen gaat het goed met je meid veel plezier nog he groetjes kus mark

  • 06 Augustus 2005 - 09:00

    Vincent & Marjan:

    Ha Lia,

    Wij zijn weer terug in het oude en vertrouwde Wilbertoord. We zijn woensdag en donderdag nog naar een paar dagen naar Well geweest, was erg leuk!
    Lijkt me ook wel erg spannend zeg, met die beren, omdat je deze hier niet ziet, hé.
    We sturen je snel weer een berichtje via hotmail. Heel veel groetjes en liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 13441

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: