nog maar 2 weekjes alles is al geregeld. - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu nog maar 2 weekjes alles is al geregeld. - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

nog maar 2 weekjes alles is al geregeld.

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

14 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

nog maar 2 weken de 30ste ben ik alweer helemaal thuis gaat echt snel.

je kunt wel merken hier dat het tegen het einde aanloopt. iedereen is moe en er zijn er behoorlijk wat die vort echt naar huis zouden willen. en het eten tja dat is het ergste omdat je iedere week het zelfde krijgt echt ik kan geen hotdog, hamburger of andere burgers meer zien we krijgen die hier zoveel... maar het komt allemaal goed hier.

ik had een makkelijke week ik had een meisje maar die was erg verlegen. de ouders waren ook erg nerveus omdat het de 1ste keer was dat ze kwam maar ik had ze goed gerust gesteld en ze voelde zich vertrouwd. ik kreeg vandaag een lief kaartje, fooi, een mooie sleutelhanger en een foto echt lief.

volgende week krijg ik een jongen van 9 jaar hij is autistisch en kan agressief zijn maar is dat maar heel weinig. hij is volledig zelfstandig dus dat is ook een makkelijke week.

de komende 2 weken is het onderwerp fantasieweek. maandag: sprookjesdag Dinsdag: geschiedenisdag Woensdag: stipfiguurdag Donderdag: gekdoendag en Vrijdag: superheldendag. weer veel leuke thema's dus!!!! ik heb er zin in.
wel gek nog maar 1 jongere en 1 oudere kinderen week te gaan. kan het me nog niet helemaal voorstellen.

ik heb verder niet veel nieuws vanuit hier alleen dat het erg warm is.

dag allemaal
veel liefs groetjes lia

  • 15 Augustus 2005 - 10:32

    Vlaartjes:

    hoi lia,
    wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie, nu een beetje druk maar tussen de bedrijven door toch gauw nog even lezen hoe het met je gaat, was wel nieuwsgierig, hadden een berg post van 3 weken
    voor de zaak kunnen we niet overheen kijken maar gelukkig zat er ook een mooi persoonlijk kaartje tussen,erg leuk dank je wel we zijn blij te lezen dathet goed met je gaat en wij nodigen je uit voor als je thuis bent voor bloemkool met een gehaktbal of lekkere snert
    met boerenkool. we hopen dat je nog 2 fijne weken hebt

    tot ziens horens groetjes en liefs alfred jolanda dave en mandy

  • 15 Augustus 2005 - 20:33

    Jos En Agnes:

    HOI LIA,

    HA, HA HET DUURDE WAT LANGER DAN WE HET WOUDEN MAAR UITENDELIJK IS HET ONS GELUKT OM JOUW PAGINA TE KUNNEN BEZICHTIGEN. WE MISTEN EEN PUNTJE- (NAAR LIAVANTIENENEN)MAAR ANJA HEEFT ONS GEHOLPEN. NU KUNNEN WE WAT SCHRIJVEN. WE VINDEN ECHT KNAP WAT JE DOET, HET IS ECHT NIET MAKKELIJK EN GELOOF MAAR- NIET IEDEREEEN IS HIERVOOR GESCHIKT EN VOORAL DAT JE ER DAG EN NACHT MEE BEZIG BENT.DAT IS ZOWIEZO GEWELDIG. IEDEREEN VAN ONS HEEFT RUST NODIG EN OP EEN GEGEVEN MOMENT IS DIE TOCH AAN RUST TOE. NOG FF VOLHOUDEN EN DAN BEN JE WEER THUIS. DIE 2 WEKEN ZIJN ZO OM. JIJ KUNT ECHT TROTS OP JOU ZIJN , HOOR!!! WE SNAPPEN HET WEL DAT JE HET ETEN MIST, WANT NERGENS IS HET ZO LEKKER ALS BIJ MAMMA - DAT WEET IK VAN MIJN EIGEN ERVARING, ER ZIJN WEL DAGEN DAT IK DE KEUKEN VAN MIJN MOEDER MIS, WANT NERGENS IS HET ZO LEKKER DAN THUIS. ZELFS JOS ROEPT SOMS "ONS MAM DEED HET ALLTIJD "ZO"MAKEN EN JOUW GERECHT SMAAKT ANDERS" DAT VIND IK NOOIT LEUK OM TE HOREN, ALS VROUW ZIJN WIL JE DOOR HET ETEN DIEP IN HET HART KOMEN MAAR HET IS NIET MAKKELIJK.WE HEBBEN NU SAMEN VAKANTIE- NOG 2 WEKEN, LEKKER BIJKOMEN EN OP HET GEMAK ALLES DOEN- HEERLIJK! MORGEN GAAN WE NAAR DUITSLAND SAMEN MET ANJA EN ROEL. EEN DAGJE UIT, WE HEBBEN ER ECHT HEEL VEEL ZIN IN. WE HOPEN DAT DE ZON WEER GAAT SCHIJNEN, WE HEBBEN HIER ZO’N SLECHT WEER GEHAD. JAMMER GENOEG, MAAR WE BLIJVEN WEL OPTIMISTISCH!

    GROETJES,

    AGNES EN JOS

  • 16 Augustus 2005 - 08:09

    Marjan:

    Hallo lieve Lia,

    Over 2 weken ben je alweer thuis, wat gaat de tijd toch snel, hé?! Fijn dat de tickets goed aangekomen zijn.
    Hopelijk kun je de weken met een goed gevoel afsluiten. Ik ben ook benieuwd wat de school er van vindt en of je deze week alle opdrachten rond je stage kunt aftekenen, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen, na al je positieve reacties die je hebt gekregen.
    Vincent en ik zijn dit weekend naar Stadskanaal geweest voor de UEM EK race van de minibikes. Het was erg gezellig en gelukkig heeft het weer ook een beetje goed meegewerkt.
    Ik heb vrij genomen van het werk om je op te halen van Schiphol, hoop dat je dat leuk vindt?! Ben gewoon weer erg benieuwd naar je! Maar nu nog even ± 13 dagen geduld en dan is het zover...
    Veel succes en FUN nog voor de komende tijd!

    Liefs van je zus

  • 16 Augustus 2005 - 08:33

    Fam. Berends & Kids:

    Hallo Lia,

    Ben je al lekker bruin, door het mooie weer? Want jullie zijn natuurlijk bijna de hele dag buiten.

    Fijn dat het zo goed verloopt allemaal.
    Ach ja en als je thuis komt weer lekkere stampot met worst van jullie mam weer eens wat anders.

    Luuk doet nu aan de bouwweek mee hij heeft het reuze naar de zin. En Jens is nu bij Opa en Oma logeren.
    Wij hebben dus het weekje Breskens er ook weer opzitten.

    Het weer is hier nu harstikke goed droog niet te heet en niet te koud.

    Heel veel liefs verder en tot gauw.

    Caroline Huub Luuk en Jens
    en een hele dikke knuffel!!

  • 16 Augustus 2005 - 09:57

    Mama:

    Ha Lia
    daar ben ik weer
    ja het zal over twee weken wel afkicken zijn voor mij op de computer maar ik ben toch wel blij dat het er bijna opzit en jij denk ik ook
    nu nog even de laaste loodjes ik hoop dat je alles voor school haalt maar je zei: dat het je wel ging lukken :knap hoor Lia
    en wat het eten beterft je bent bij de Vlaartjes al uitgenodigd op de boerenkool en ik maak wel weer lasagnette dus dat komt allemaal ook weer goed
    de terug reis is ook helemaal geregeld en we kijken allemaal weer uit naar 29 augustus.
    ik hoop dat je nog een paar fijne weken heb
    met de kinderenen en de rest en dat je zelf ook nog kunt genieten .
    veel toi toi toi
    liefs xxxx Mama

  • 16 Augustus 2005 - 14:20

    Tom Raaijmakers:

    ha Lia wij waren op vakantie geweest en dat was heel leuk maar het was maar een week en we zijn bezig met de bouweek dat is leuk maar ik zit met een vervelend groepje we hadden levend strateego gedaan in het bos in de vorm van de mafia en ik was de godhfader dat is de baas van de boeven
    groetjes Tom

  • 16 Augustus 2005 - 14:59

    Tante Friedy:

    lia nog bedankt voor je leuk kaartje wij zijn blij te lezen dat het goed met je gaat we wensen je goede reis terug het is nu aftellen geblazen vele groetjes van ons allemaal

  • 16 Augustus 2005 - 15:44

    Godelieve:

    Hallo Lia,
    Veel succes de laatste weken.Ben benieuwd naar je ervaringen op "leergebied"
    Ik wens je een goede afronding en een prettige reis naar Nederland.
    Groeten Godelieve

  • 17 Augustus 2005 - 17:23

    Anja:

    Hoi Lia.
    bijna weer thuis eindelijk de kids en wij kunnen bijna niet wachten.
    deze week hebben we bouwweek en gelukkig goed weer.
    Maandag moeten we alweer werken jammer genoeg want de tijd was eigenlijk nog te kort je weet wel je kent ons. de konijnen zijn al goed gegroeid en de kippen leggen al volop.
    maar dat kom jezelf maar even bekijken. tot gauw groetjes buurtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 13443

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: