de 2de sessie zit er al weer op op naar de 3de!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu de 2de sessie zit er al weer op op naar de 3de!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

de 2de sessie zit er al weer op op naar de 3de!!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

16 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hoi iedereen,

het is weer een leuke week geweest. de jongens waren ok niet echt moeilijk ofzo. een was verliefd op me dus is maar goed dat hij nu weg is.

volgende week krijg ik weer 2 jongens een van 12 en een van 13 een met leerproblemen en een met down. beide wat gedragsproblemen. ik heb er wel zin in.

ik heb vanacht nachtdienst gehad en was echt erg met 1 meisje en iedereen was bang voor haar behalve ik. ze sliep in de isoleercel en we moesten roeleren. maar ik stond standby omdat iedereen zo bang was en heb dus de halve nacht bij haar geslapen was wel leuk om even zo belangrijk te zijn.

volgende weken is het thema olympische spelen!!

o ik praat hier vrijwel alleen engels maar met de nederlands spreken we nederlands als er niemand bij is of zo.

o ja heel belangrijk we zijn afgelopen dinsdag gekeurd door inspectors en we kregen voor het eerst in de geschiedenis 100% dat betekend dat we HET BESTE KAMP VAN AMERIKA zijn!!!!!!!!!!! dat was echt heel gaaf.

vanavond zijn we wezen uiteten en naar een kermis geweest hier in de buurt. was niet zo groot maar wel super gezellig. de kermis is hier meer glamour en het is meer gericht op oudere met engere dingen enzo als in nederland.

en ik heb het harry potter boek gekocht!!! hier gaat dat niet zo snel met de verkoop ze hadden er nog genoeg.

maar ik ga nu weer stoppen bedankt voor alle lieve reacties ik vind dat echt super leuk om dat te lezen echt gaaf dank je wel.

liefs iedereen hou van jullie mis jullie!!

groetjes lia

  • 18 Juli 2005 - 09:07

    Rick Raaijmakers:

    hey lia hoe is het op het camp ik ben al trug van valkenburig ons camp.
    groetjes rick raaijmakers en rob en rocky en toos en marian en vinsent
    en roel en anja en tom

  • 18 Juli 2005 - 09:37

    Fam. Beelen:

    Hoi Lia.
    Wat wij allemaal lezen is erg pittig, Je hebt het niet zo gemakkelijk, maar je geniet er wel van begrijpen wij.
    Ook mag je toch veel dingen zelf oplossen wat je ook goed lukt, wij hopen dat het mooi maken van de snoezelruimte lukt wat dat is toch een erg belanrijke afdeling.
    Nog heel veel plezier en hou je taai.
    tot schrijvens Familie Beelen

  • 19 Juli 2005 - 10:37

    Bart En Linda:

    Heb even heel snel op je site gekeken vanuit Afrika. Heb verder nog een mailtje gestuurd via de hotmail, daar kun je nog wat meer details lezen. Leuk om te lezen dat het zo goed gaat.

    Groetjes Bart en Linda

  • 19 Juli 2005 - 19:23

    Tom:

    ha lia hoe is het. met mij goed. is het daar leuk ik hoop het agnes en jos en mama en papa en rick en ik waren zondag naar het spoorweg museum gegaan daar was het leuk.ik mis jou mis jij mij ook. groetjes Tom

  • 19 Juli 2005 - 19:33

    Rick Raaijmakers:

    hey lia

  • 19 Juli 2005 - 20:06

    Vincent & Marjan:

    Hallo Lia,

    Fijn dat het goed met je gaat en dat je het er nog erg naar de zin hebt. Zo te lezen heb je weer punten gescoord, deze week, goed zo! We zijn trots op je! Ga zo door!
    Nog twee dagen werken en dan gaan wij op reis naar Turkije... We zullen je voor deze tijd nog even een berichtje sturen via Hotmail. Wederom wensen we je weer heel veel succes met de nieuwe gasten en we hopen gauw weer van je avonturen in de U.S.A. te kunnen genieten! Tot mails of horens!

    Heel veel groetjes vanuit Wanroy, dit keer

  • 19 Juli 2005 - 20:22

    Mama:

    hoi Lia
    hoe is het op de Olympische spelen heb je al goud gewonne ?
    als het mij lag kwam je wel met een paar goude plakke naar huis
    want wat ik zo zie gaat het nog nog steeds goed en dat is fijn om te horen en te lezen voor het thuis front
    fijn dat je ondanks je vele werken toch nog een beetje kunt genieten van
    uit eten en na de kermis en het boek van harry potter
    Lia ook deze week weer veel plezier en succes met de jongens en als ze nog eens verliefd op je worden dan denk maar ik kan beter een week gekuffelt dan geslagen worden
    vele groetjes en liefs van Mama
    en een poot van Rocky

  • 20 Juli 2005 - 11:26

    Lucie En Grietje:

    Hoi Lia
    Wat goed doe jij het daar in America
    Hier isalles goed
    veel op vakantie maar het loopt wel los
    Gister is de vierdaagse begonnen en morgen komen ze hier langs dus is het groot feest
    IK (lucie) heb de hele week vrij en drink iedere avond een cognacje met 7 up
    Lekker he
    Ook krijg ik extra vakantie geld en ga dat heel goed uitgeven aan leuke dingen voor mezelf.
    Ik mis je en wij allemaaal, ook de leiding.
    Veel lieve groeten en een pakkerd van ons beide
    Daaaaaaaaaaaaaag
    Lucie en Grietje

  • 21 Juli 2005 - 13:38

    Ome Wiel En Annie:

    Dag Lia
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat (buiten de perikelen van knijpen, slaan en krabben om, wat komt me dat bekend voor zeg?? Hoor ik dat op mijn werk ookniet vaak?). Het is natuurlijk wel hard werken daar, die 100%-prijs voor Beste Kamp krijg je niet voor niets. Daarnaast kun je af en toe genieten van wat kermisvertier en andere uitgaansbezigheden Dat moet je natuurlijk ook bijhouden. Wij mailen je nog op je eigen adres. Tot weer 'ns.
    Groetjes, Ome Wiel en Annie.

  • 21 Juli 2005 - 17:09

    Caroline Berends & Bups:

    Hallo Lia,

    Daar ben zijn we weer.
    We volgen je op de voet.

    Fijn dat je het nog steeds erg naar je zin hebt en dat het voorspoedig verloopt.

    Hier is het op dit moment niet zo'n mooi weer een beetje regenachtig en maar ongeveer 19 graden.
    Maar hij voorspeld voor volgende week weer wat beter.

    Moet Rob nou toch nog opletten? Als jij zo'n verliefde kanjers mag begeleiden.

    Nou veel weet ik niet te vertellen. Wij wensen je wederom een hele fijne weken toe.

    Liefs Caroline en de Bups

    Dikke knuffels van ons allemaal.XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 13442

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: