ben weer thuis - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu ben weer thuis - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

ben weer thuis

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

30 Augustus 2005 | Nederland, Wilbertoord

hallo iedereen,

Ik ben weer thuis!!! de reis is goed verlopen en op het vliegveld waren rob mama bart en marjan dat was erg leuk. bijna thuis hadden ze de weg versierd met foto's van mij met erop eerste keer Hehe daarna eindelijk en daar na je bent en voor mijn huis weer thuis. op de schutting hing een groot spandoek en in huis hingen ook nog foto's en toen ik bij de achterdeur stond sprong heel familie raaijmakers naar buiten!!! dat was wel erg leuk. en daarna kwamen er nog veel mensen op bezoek met bloemen enzo was echt heel leuk

ik zal deze week foto's op de site zetten

ik ga nu weer stoppen veel liefs lia

  • 30 Augustus 2005 - 22:10

    Riek Sesink:

    hallo Lia, wat fijn dat je weer goed en gezond hier in Holland bent.En zo verwelkomt door ieder, geniet en rust wat uit.En gauw tot ziens . Tante riek

  • 31 Augustus 2005 - 08:50

    Marjan En Vincent:

    Hallo Lia,

    We zijn blij dat je weer goed en veilig hier in Wilbertoord bent. Ik vond het erg gezellig en leuk om je van Schiphol op te halen en we hebben een leuke avond gehad.
    Geniet nu nog even lekker van de dagen dat je vrij bent, want volgende week begin je weer met een nieuwe uitdaging...
    Fijne dagen en alvast heel veel succes volgende week met je nieuwe stage!

    Liefs, Vincent en je zus

  • 31 Augustus 2005 - 11:19

    Wiel En Annie:

    Ha die Lia, eindelijk weer terug op Brabantse bodem. En wat een welkom, met spandoeken en al..
    Ik las je berichtje dat je het hebt gehaald. Proficiat met dit mooie reslutaat en succes in je laatste jaar.
    Groetjes en tot ziens, Annie en ome Wiel, Siebengewald

  • 03 September 2005 - 00:53

    Mama:

    Hoi Lia
    fijn dat je weer gezellig bij ons thuis bent .
    ik vond het best eng dat je alleen naar huis moest reizen voor al over Londen .
    en was ook heel blij dat ik je op Schihol weer zag .
    ik vind het fijn dat je genoten hebt van je thuis komst ik vond het ook heel gezellig .
    en boeremoes eten met 26 graden buiten is ook lekker.
    nu zag ik je foto"s op site heel leuk zeg.
    zo kan ieder zien wat je in die 10 weken hebt gedaan .
    en dinsdag begin je weer op je nieuwe stage plaats Huize Paadewa in Handel ik hoorde je vandaag zeggen dat je er zin in had .
    heel veel succes op je nieuwe plek .
    liefs xxx Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wilbertoord

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: