ik ben op het camp!!!!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu ik ben op het camp!!!!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

ik ben op het camp!!!!!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

23 Juni 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,
natuurlijk iedereen bedankt voor jullie lieve mail maar vooral op de handelstraat!! leuk dat jullie kijken echt super!!

we zijn gisteren om 10.00 uur usa tijd aangekomen op het camp (4.00 in nederland). het was een hele happening!!!
in het vliegtuig kon je gamen, je eigen video's/muziek kiezen op intranet enzovoorts echt super luxe. omdat het vliegtuig 21 jaar bestond was er een lotterij en ik heb parfum gewonnen!!!!! goed he!!

maar na het vliegveld.........

op de terugweg was therese vergeten een wit formulier in te vullen waardoor we verlaat waren bij de immigratie in amerika toen we onze bagage gingen halen kwamen we tot de ontdekking dat hannah's shampoo was geexplodeerd en we moesten haar hele bagpack rugzak schoonmaken echt erg we waren mega verlaat en dachten dat we op het vliegveld zouden moeten slapen omdat het camp echt niet zo lang zou wachten.

maar dan toch ze stonden er nog!!!!! echt mega ze verwelkomde ons erg aandig. ze waren blij ons te zien. na een klein uur in de auto kwamen we op het camp aan het zag er mooi uit in het donker maar vandaag met licht is het nog veel mooier. het ligt op een berg met allemaal verschillende bunks (huisjes) met allemaal bos erom heen echt super. todd (de directeur) had gisteren nog eten gemaakt voor ons daarna zijn we gaan slapen. was vanochten al vroeg op door de jetleg maar ja.

ze zijn echt kei aardig en maf hier maar wel lache. de eerste indruk van het camp is super. wij zijn een van de eerste counsellors hier tot met zondag komt de rest en dan start de pre-camp training!
we hebben geluk met de bunk trouwens we zijn de enige die een eigen wc en douche hebben (wij zijn met 15 meiden) de rest moet een algemene gebruiken en wij hebben kasten en de rest moet alles uit de koffer nemen dus dat is mazzel!!

morgen gaan we waarschijnlijk naar newyork!!

het internet is erg slecht hier en ik kan geen foto's op internet zetten :( maar ja het is niet anders je kunt wel goed koop bellen dus dat is al heel wat!!!

maar ik ga nu snel stoppen bedankt voor al jullie aandacht en berichtjes het is super om dat te lezen

veel liefs lia

  • 23 Juni 2005 - 18:33

    Bets Emons:

    hallo lia
    goed aangekomen las ik.
    shampo weer opgeruimd?
    fijn dat eerste indruk super is .ik blijf je zeker volgen.
    en wens je een fijne tijd.
    groetjes bets emons

  • 23 Juni 2005 - 21:10

    Vincent & Marjan:

    Hello Lia,

    Klinkt allemaal goed zeg! Is er nog plek vrij, zodat we nog even over kunnen komen om je een handje te helpen?
    Fijn dat het allemaal goed is gegaan en natuurlijk vinden wij het hier ook super leuk om jouw avontuurlijke verhalen te lezen. (We zijn elke keer benieuwd of je nog wat laatste nieuwtjes voor ons hebt, zodat we deze op de voet kunnen volgen...)
    Hier gaat ook alles goed, beetje erg warm: er komt zelfs een hitte golf aan, (aldus 'Paulus Pietsma') dus dat wordt 'pappen en nat houden!'

    Vele groetjes vanuit het zonnige 'kikkerlandje.'

    PS. ik had vandaag m'n certificaat voor Nederlands bij de post gekregen en het staat er echt: een 8! Jippie! ik weer blij!

  • 23 Juni 2005 - 23:50

    Mama:

    hoi Lia
    fijn dat het zo leuk is allemaal en dat je daar zo goed bent ontvangen
    veel pelzier morgen in Newyork
    groetjes aan rest mama

  • 24 Juni 2005 - 20:37

    Anja:

    hoi Lia
    fijn dat alles zo goed is gegaan.
    Wij blijven je in de gaten houden.
    een fijne tijd en tot gauw
    schrijfs.
    Groetjes Roel Anja Rick en Tom.

  • 25 Juni 2005 - 17:46

    Lucie:

    Beste Lia
    Grietje helpt me met dit bericht te sturen en schrijven. We vinden het fijn dat de mensen daar zo aardig zijn.Hier is het verschrikkelijk heet . Gister was het 35 graden en vandaag weer gewoon 28, net als de afgelopen dagen.De oudjes beneden hebben er veel last van dus......doen we het allemaal heel rustig aan.
    Hoe was ut in New York? Grietje zegt dat het een cultuurshok is. Vindt jij dat ook. Lia ik Lucie mis je nu al. Hoop dat je gauw weer bij ons komt werken.
    Veel plezier nog en tot de volgende week.
    Liefs Lucie en Grietje
    DAAAAAAAAAAAAAg
    dikke KUZZZZZZZZZZZZ

  • 25 Juni 2005 - 22:06

    Moeder Van Therese:

    hallo Lia, Ik heb net je site bekeken, ik kreeg het adres van je moeder
    door. ja ze heeft me al gemaild. zo ik was wel nieuwsgierig hoe je site er uit zou zien, nou leuk hoor. Fijn dat jullie het naar je zin hebben. doe de groeten aan Therese, en de andere meiden
    Groetjes Gretha

  • 03 Juli 2005 - 21:26

    Arno Willems:

    hoe is het
    heb even moeten zoeken
    maar toch gevonden.
    missen jullie de kermis niet 3-7-05.26graden

  • 08 Juli 2005 - 09:01

    Alfred En Jolanda:

    hoi lia,

    ik heb in een keer alle verhalen gelezen en moet er effe van bijkomen zeg, wat heb jij al veel meegemaakt en gezien in een korte tijd zeg.
    en hard gewerkt ook daarvoor is natuurlijk die eigen douche met wc wij gaan zeker nog meer van je mooie verhalen volgen is echt kei leuk ook al horen we ze hier ook op het werk ( vinden we echt niet erg hoor}
    eigenlijk ben ik best trots op zo'n nichtje en oppas nou veel succes en tot weer eens schrijvens.

    groetjes alfred jolanda dave en mandy

  • 08 Juli 2005 - 17:02

    Piet En Nellie:

    lia we hebben gelezen dat het goed met je gaat .we wensen je nog veel werkplezier en nog heel veel liefs van ome piet en tante nellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: