het begin van de pre training - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu het begin van de pre training - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

het begin van de pre training

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

26 Juni 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo,

lucie en de rest van de handelstraat ik mis jullie ook en kom zeker alle foto's laten zien als ik terug ben!!
marjan nee sorry er is geen plek meer ;)
moeder van therese ik zal de groeten doen

tja onze vrije dagen zijn echt over nu: het harde werk begint!! maar eerst even over de vrije dagen:

newyork was super alles is zo groot van de auto's tot aan de gebouwen echt dat is je niet voor te stellen zelfs niet als je het op foto's hebt gezien. het was erg indruk wekkend en iedereen was erg moe daarna.
we zijn begonnen met een prachtige boottocht langs het vrijheidsbeeld en allemaal beroemde gebouwen daar.
daarna ground zero (waar de twintowers stonden) dat was indruk wekkend maar het voelde of we ramptoeristen waren niet zo super dus.
daarna china town en als laatste het aller mooist echt zoals in alle films:
times square!! dat was zo gaaf.

gisteren zijn we naar de supermarkt geweest en de was gedaan en gezwommen maar rustig aan.

en nu: vanmiddag zijn we begonnen met de pre training en het is een erg vol programma. maar ik ben er benieuwd naar
ik kijk erg uit naar de kinderen dat lijkt me echt geweldig!! ze komen zondag middag.

maar ik moet nu gaan

doeg allemaal
veel liefs lia

  • 27 Juni 2005 - 09:04

    Kim En Sonja:

    hallo Lia,
    Wij zijn 2 collega's van je zus Marjan en we willen je heel veel plezier toewensen de komende 10 weken en hopen dat je een super geweldige tijd zult hebben daar. Groetjes van ons

  • 27 Juni 2005 - 22:49

    Mama:

    hoi Lia
    fijn dat je nog even de tijd heb gekregen om wat van Newyork te zien
    nu een weekje leren en dan aan de slag
    heel veel succes met alles
    liefs mama .

  • 28 Juni 2005 - 06:58

    Godelieve:

    Hallo Lia,
    Wat een boel indrukken in zo'n korte tijd!! Volgens mij gaat het helemaal
    lukken.Het introductiegesprek heb ik ontvangen. Zorg goed voor jezelf en vertrouw erop!!!!
    Groeten Godelieve

  • 28 Juni 2005 - 16:26

    Anja:

    Lia als ik lees wat je al allemaal gezien hebt wordt ik toch een beetje jaloers. heel veel plezier en sucses met de rest. veel groetjes Roel Anja Rick en Tom.

  • 28 Juni 2005 - 19:59

    Ellen Kn.:

    hey lia,
    jemig wat heb je al veel getypt en dus ook al veel gedaan en gezien. echt super om het zo een beetje te kunnen volgen. ik hoop dat je het echt super naar je zin gaat krijgen zodra de kinderen komen. heel veel plezier
    xxx ellen

  • 29 Juni 2005 - 20:10

    Bart En Linda:

    Zo te lezen heb je al veel gedaan en ben je ook al een beetje op verkenning geweest in de buurt. Krijgen jullie een auto vandaar om rond te rijden of moeten jullie alles doen met de bus? Veel succes met het pre-camp en a.s. zondag als de gasten komen. Groetjes Bart en Linda

  • 30 Juni 2005 - 19:04

    Familie Beelen:

    Hoi Lia
    We hebben alles een beetje doorgenomen en weten nu dat je al veel indrukken hebt opgedaan .
    Maar als wij het goed begrijpen heb je zondag de kinderen ontmoet en kun je beginnen, het zal mischien wel zwaar zijn maar je bent met veel meiden daar dus dat zal wel lukken
    We volgen je wel en heel veel groetjes van ons allen doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 13386

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: