nog 1 week en 2 dagen en dan ben ik weer thuis - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu nog 1 week en 2 dagen en dan ben ik weer thuis - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

nog 1 week en 2 dagen en dan ben ik weer thuis

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

20 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo allemaal,

vandaag heb ik afscheid genomen van mijn jongetje ik moest voor het eerst huilen. hij wilde niet naar huis en hield me heel strak vast en huilde dat was zo emotioneel en hij was zo lief. ik mis hem nu al maar goed dat hoort erbij en morgen krijg ik weer een leuk kind dus.

we zijn nu echt met de laatste dingen bezig. volgende week zaterdag hebben we een dinner met allemaal optredens en awards we zijn alles aan het voorbereiden voor dat. we hebben ook memory pagina's moeten maken voor een boek.
en ik heb net een site gemaakt voor het camp waar iedereen foto's op kan zetten en af kan halen.

het is wel erg leuk. vanavond hebben we karaoke in de pub waar we altijd heen gaan ze hebben dat extra voor ons georganiseerd echt lief en gezellig bijna iedereen gaat dus dat wordt wel leuk denk ik.

bedankt voor alle lieve leuke reacties echt super ik hou van jullie

veel liefs lia

  • 21 Augustus 2005 - 11:45

    Bart En Linda:

    Hoi lia,

    Heb net al een reactie gestuurd op je mailtje, daarom hier nog even een kort berichtje. Leuk dat je naast de normale dingen ook nog met andere dingen bezig bent. Kunnen wij die site ook bekijken en zo ja, wat is de website. Ben benieuwd hoe die geworden is. Verder nog veel plezier in je laatste week en we verheugen ons er ook op om je volgende week weer terug te zien. Groetjes Bart en Linda

  • 21 Augustus 2005 - 15:21

    Tom:

    ha Lia ik ben voor je aan het aftellen want ik mis je en heb je al iets in het doosje gescheeven maar lia is het daar niet moelijk wij hebben een berigtje van rob ze waren naar walibi wolrd gegaan
    groetjes Tom

  • 21 Augustus 2005 - 16:57

    Mama:

    hoi Lia
    ja hier een van de laaste berichtjes op jou site want nu komt het toch wel weer heel dicht bij dat we weer gewoon met elkaar kunne praaten
    ik hoop dat je het deze week nog heel gezellig hebt met je kind en de afsluiting van het Camp.
    en ik zal maandag zorgen voor boerenkool met worst
    succes met de laaste loodjes
    Greotjes xxxx liefs Mama

  • 21 Augustus 2005 - 20:04

    Fam. Berends & Kids:

    Hoi Lia,

    Wat fijn dat je weer bijna thuis komt, je merkt wel dat er vele zijn die je missen.
    Ik hoop voor je dat je nog een hele fijne laaste week hebt. Dat zou een mooie afsluiting zijn.

    Ik hoorde van jullie mam dat je de stage gehaald hebt wat fijn dat word helemaal een super thuiskomer toch!
    Weer een zorg minder. (Heb ik toch goed begrepen he?)

    Nou een te gekke, fijne, plezierige, doldwaze, onvergetelijke,leerzame laatste week en tot heel gauw.

    Doe-wie troela
    liefs Caroline en de bups!

  • 22 Augustus 2005 - 09:44

    Marjan En Vincent:

    Hallo Lia,

    Als eerste wil ik je feliciteren met onze broer, want die is vandaag jarig! We zullen er vanavond eentje op je drinken.
    Verder is het fijn om te lezen dat die jongen van vorige week het zo goed bij je heeft gehad. Hoop dat je deze week ook zo goed met het kind kunt opschieten. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar het websiteadres van de site die inelkaar hebt gezet.
    Volgende week komen we je op Schiphol op halen, kunnen we weer gezellig bij kletsen en kun je weer lekker genieten van 't leventje hier... Ben je al een beetje benieuwd naar hoe het hier is?
    Goed tot zover weer even, we willen je in ieder geval nog heel veel plezier toewensen en succes met de laatste voorbereidingen om weer naar huis te gaan!

    Tot gauw! Vincent en je zus

  • 26 Augustus 2005 - 11:54

    Fam. Berends & Kids:

    Hallo Lia,

    Ik weet niet of je je site nog bekijkt voordat je terug komt, maar ik wens je in ieder geval een hele fijn terugreis toe.

    En een hele fijne afsluiting van je summercamp!!

    Dat je er heel veel leuke contacten en herinneringen aan over mag houden.

    Nou tot maandag/dinsdag?
    Doe de groetjes en heel veel liefs Bups Berends

  • 27 Augustus 2005 - 17:27

    Mama:

    hoi Lia
    een hele fijne afsluiting
    van het Camp
    succes met het inpakken
    en een hele goede reis terug
    groetjes xxxxx liefs Mama

  • 27 Augustus 2005 - 19:13

    Rick:

    hoi lia
    ik hoop dat je een goedde rijs trug hept van rick raaijmakers ps.als je tuis komt krijg je een bak vol eieren. gr. rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: