missie geslaagd!!!!! 4dejaar here I come!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu missie geslaagd!!!!! 4dejaar here I come!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

missie geslaagd!!!!! 4dejaar here I come!!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

18 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo allemaal,

even een extra berichtje met een blije mededeling!!!!
ik heb mijn stage gehaald ik heb alleen maar voldoendes!!!! gisteren heeft mijn begeleidster alles afgetekend echt heerlijk!! nu nog 1,5 week zonder zorgen en dan naar huis. ik ben zo blij heb gisteren gewoon een dansje gedaan in mijn cabin, iedereen dacht dat ik gek was maar ja ben ik ook een beetje geloof ik (hihi).

heb zo wie zo een goede week. ik heb echt een super lief kindje nu echt een scheetje ik krijg het gewoon helemaal warm van hem. hij kan ook agressief zijn maar dat is maar afentoe en dat vind ik wel een keer leuk.
ook had ik voor volgende week een aanvraag voor een kind gedaan en dat krijg ik!!! een kindje met angelmann syndroom (dan lachen ze de heledag ook als ze dat niet blij zijn maar er is nog meer maar dat is te uitgebreidt om uit te leggen) en hij heeft een vorm van autisme (PDD) hij is heel erg eigenwijs en als ie iets niet wil gaat ie op de grond liggen. lijkt me echt gaaf heb er echt zin in.

gisteren hadden we een poolparty er kwamen brandweer wagens om over het zwembad heen te sproeien was echt super gaaf en er was een DJ van de gehandicapten organisatie van het camp. echt het is een lange tijd geleden dat ik zoveel lol heb gehad als gisteren het was echt geweldig.

hier gaat het dus goed en ik hoop echt een super afsluiting te maken zodat ik alle leuke en goede dingen ga onthouden van het camp want het is echt de beste ervaring ooit denk ik.

ik moet nu stoppen moet naar de meeting voor vandaag.

veel liefs en bedankt voor alle support!!!
het heeft gewerkt ik heb mijn stage gehaald heb het 3de jaar afgesloten en ga nu vol goede moed mijn 4de jaar in en dan volgend jaar rond deze tijd heb ik mooi mijn papiertje op zak hoop ik!!!!!!!!

liefs lia

  • 18 Augustus 2005 - 12:21

    Ilse:

    VAN HARTE GEFELICITEERD!! ik wist dat je het kon, heb er persoonlijk geen moment aan getwijfeld.

    ik heb nog een kaartje op de post gedaan en in België wisten ze niet hoeveel postzegels erop moesten, dus hoop dat ie aankomt en nog optijd!

    heel veel succes en nog veel meer plezier daar nog!

    XXX

    ilse

  • 18 Augustus 2005 - 12:25

    Anja:

    hoi Lia kei tof meid proficiat . om een borrel te komen pakken is wel een beetje ver daarom wachten we vol spanning dat je thuis komt
    groetjes Familie Raaijmakers en Toos en Rocky.

  • 18 Augustus 2005 - 18:25

    Susan:

    Lia
    Proficiat met het behalen van je stage.Ik ben heel blij voor je dat je naar het
    4de jaar kan. Je had het al eerder verdiend , maar deze stage zal je hopelijk wel veel meer zelfvertrouwen hebben gegeven.
    Lia je bent een top meid en je hebt de juiste studie gekozen en ik weet zeker dat de kinderen daar helemaal weg van je zijn
    Ik hoorde gister van tante Toos dat ik jou ook kon volgen op internet,dus sorry voor de late reactie anders had ik al eerder van me laten horen, maar beter laat dan helemaal niet.
    Ik hoop dat je de laatste 2 weken er nog meer van kunt genieten en dat je lekker gek kan blijven doen.

    Nog veel plezier en een dikke kus van Susan Cleijne- van den Bungelaar.

  • 18 Augustus 2005 - 19:39

    Riek Sesink:

    Lia proficiat!!!!!!! Wat een kracht zit er in je, geniet nog maar van de laatste dagen, geweldig meid en gauw tot ziens. Een goede reis terug. Tante Riek

  • 18 Augustus 2005 - 21:49

    Mama:

    hoi Lia
    dit is wel een heel leuk extra bericht
    Proficiat geweldig knapgedaan

  • 18 Augustus 2005 - 22:34

    Mama:

    Lia Proficiat
    dit is wel een heel leuk extra bericht waar je trots op mag zijn knap gedaan meid ik ben ook trots op jou .
    geniet nog maar lekker van alles .
    en mischien dat je in het weekend iets leuks kunt gaan doen
    ook fijn dat je deze week weer een lief kind hebt zo dat je alles mooi over ander halve week af kunt sluiten .
    dan pakken we er hier eentje op.
    veel liefs xxxx
    van een trotse Mama .

  • 19 Augustus 2005 - 09:28

    Vincent & Marjan:

    Hé Lia,

    Wat super goed van je dat je geslaagd bent voor deze stage!
    Bedankt voor je sms berichtje met het goede nieuws.(Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht, dan dat je zou slagen...) Van harte gefeliciteerd dus en geniet ervan, je hebt het verdiend.
    Heel veel succes met afsluiten van deze week en voor de allerlaatste loodjes in de volgende week.
    Geniet er nog maar lekker van en 'Have Fun!'

    We are waithing for you!
    Greetings from the Netherlands
    Vincent en Marjan

  • 19 Augustus 2005 - 13:51

    VLAARTJES:

    GEWELDIG BERICHT KEI GOED VAN JE, HEBBEN MORGEN PERSONEELSFEESTJE MET DE INPAKSTERS WE DRINKEN ER ZEKER EENTJE OP OF 2 OF 3.... MAAR ALS JE THUIS KOMT DOEN WE CHAMPAGNE BIJ DE SNERT EN BOERENKOOL ZET HEM OP DE LAATSTE DAAGJES.

    GROETJES LIEFS VAN ONS

  • 19 Augustus 2005 - 17:24

    Fam Emons:

    Van Harte Gefeliciteerd
    Je hebt het dik en dubbel
    verdient.
    Nog een weekje en dan is er GEBAK.
    GROETJES Bets

  • 20 Augustus 2005 - 09:53

    Ellen Kneepkens:

    hey lia, echt super.
    van harte gefeliciteerd. nog echt super veel plezier maar twijfel er niet aan dat dat nu niet meer gaat lukken
    groetjes x ellen

  • 20 Augustus 2005 - 11:50

    Roel:

    Even een kort typie
    kei goed super geweldig vierde jaar stutje proficiat! JE BENT EEN KEI nu nog even de week afmaken en dan weer terug naar wilbertoord holland.wat zal ik blij zijn om je weer eens gewoon te kunnen praaten met jouw want al dat getyp is niets voor mij.wij zijn ook bezich met de laatste dagen van de vacantie en dan begint het normalen leven weer van werken en school voor dekinderen we hebben van de week de bouw week gehad was erg leuk en goed weer we hebben al een week kippen dus kom maar gauw naar huis want de eieren liggen al klaar veders gaat hier alles goed en zien er naar uit dat je weer terug bent ik moet nu afsluiten wantik hoor mijn meisjes roepen dus moet daar naar toe voor jouw een vraag en mij een weet groetjes en succes met de laatste week maar dat zal zeker wel lukken voor jouw groetjes en veel liefs van Anja tom rick en roel houdoe!!! *************************

  • 20 Augustus 2005 - 15:55

    Bart En Linda:

    Hoi Lia, Hartsikke knap gedaan en inderdaad wel lekker dat je nu de laatste week lekker zonder zorgen het kamp af kan maken. Ook bedankt voor je SMS-je, was leuk om het zo snel te horen. Ik heb ook al je kaart binnen voor mijn verjaardag, zullen er dan ook eentje op jouw drinken. Linda heeft inmiddels al alle foto'd van onze vakantie ingeplakt, dus kom maar gauw kijken als je thuis bent. Geniet dus maar van je laatste week in het kamp en in de USA. Groetjes Bart en Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 13442

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: