nog maar 3 weekjes. jee wat gaat het snel! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu nog maar 3 weekjes. jee wat gaat het snel! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

nog maar 3 weekjes. jee wat gaat het snel!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

06 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen

hoe is het daar? hier nog steeds of beter alweer goed (ben 3 dagen ziek geweest deze week :((). niks bijzonders hoor gewoon een flinke griep.

we hebben de beren familie niet meer gezien het was er trouwens toch maar 1 maar de ene vind het hem groot en de andere klein vandaar de verwarring. sorry. als hij nog een keer wordt gezien moet hij worden afgeschoten dus we moeten heel erg op ons afval enzo letten om hem niet te lokken.

deze week was goed. mijn meisje was oke ze was heel sociaal. we hadden echt een leuke club met meiden deze week was echt super daarom is wel balen dat ik 3 dagen gemist heb maar goed kan er ook niks aan doen.

volgende week krijg ik een meisje van 16 met down en astma ze heeft ook een pacemaker. ze is erg verlegen en komt hier voor het eerst op camp en voor het eerst thuis weg. dus dat is wel een uitdaging om haar hier thuis te laten voelen. ik heb er weer zin in.
volgende week gaan ze naar een baseball wedstrijd met de hogere niveau groepen (a,b,c) hellaas zit ik in groep d en kan ik niet mee maar goed is niet zo'n ramp ik hoop dat de andere counsellors en campers er plezier aan beleven.

vanavond gaan we met bijna het hele camp uiteten daar heb ik wel zin in.
verder ga ik denk ik niet zoveel doen misschien daarna nog naar de bar onder aan de berg, maar verder niet veel.

o ja ome wiel en anie, ik ben niet zo heel bruin omdat hier veel schaduw is en we zitten ook best veel binnen. alleen sporten en zwemmen is buiten en dat is maar 3 x op een dag een uurtje. dus ik ben bruin maar niet overdreven.

maar ik ga stoppen heel veel liefs allemaal
groetjes lia

  • 06 Augustus 2005 - 19:21

    Lucie En Grietje:

    Is de beer nog geweest
    Eng hoor
    Ik, Lucie, ga met Grietje naar Friesland om Jacq en Fred weg te brengen. Dat is heel ver rijden.
    Koert is in het ziekenhuis maar mag dinsdag misschien alweer thuiskomen.
    Jacq heeft 40 jarig jubileum en dan gaan we pannenkoeken eten met de bovengroep.Later in het jaar is er nog een groot feest,maar dan ben jij alweer terug
    Het is vandaag koud en regen en niet leuk buiten.Het gaat goed met mij en als tante Agnes weer beter is brengt Grietje mij naar haar toe om een paar dagen te logeren.Dat vind ik erg leuk
    Daaaaaaaaaaag Lia van Tienen . tot de volgende keer
    Lucie en Grietje

  • 07 Augustus 2005 - 08:38

    Dun Overkant RteW:

    HA die lia hoeis die?
    weer een betje beter ik had gelezen dat je de griep had en last van sproeipoep.
    ik hoop dat het weer een beetje beter met je gaat wat datis niets voor jou.
    las ook dat je een beer gezien had dus LET OP dat je heel terug komt. verder hoop ik dat het met het werk goed gaat en dat we je over 21 a 22 dagen weer heel terug zien want wat zal dat een GROOT feest worden.ik had nog met topido gebeld maar helaas ik denk dat we zefs iets ten gehooren moeten brengen maar dat zal wel lukken we hebben ook nog 21 dagen gaan te gaan (grapje)we zijn weerterug van vakantie was erg leuk een weekje niet zo veel doen alleen het weer zat niet zo mee rick en tom hebben maar 1keer kunnen zwemmen en dat vonden ze jammer zijn een dagje naar sjagharen geweest en een midag naarde film maar dat zit er weer op ben bezig met het kippen hok maar ik weet niet of dat de kippen al leggen als je terug bent.jullie moeder kwam gisteren avond nog stoer doen met haar nieuwe g.s.m. maar nu nog er mee leren bellen maar dat zal ze ook wel onder de knie krijgen ik moet er mee stoppen want de broodjes zijn warm wens je weer een super week en tot het volgende typie groetjes en succes en natuurlijkveeeeeeel liefs van Roellie

  • 08 Augustus 2005 - 10:44

    Tante Riek.:

    Lia wat fijn voor je dat het allemmaal goed verloopt.En wat gaat de tijd zo toch erg snel als je weg bent. Leuk dat het werk zo verschillend is hier doe je ook ervaring mee op. Laat de laatste weken maar op je afkomen. succes Lia Houdoe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 13447

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: