mijn laatste berichtje - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu mijn laatste berichtje - Reisverslag uit Wilbertoord, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

mijn laatste berichtje

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

28 September 2005 | Nederland, Wilbertoord

hallo iedereen,

ik wil iedereen erg bedanken voor de support in amerika en het welkom in nederland. dat was echt super.

ik intussen vollop met mijn 4de en laatste schooljaar bezig. ik loop stage in de psychiatrie en dat bevalt super goed.

gisteren ben ik op school geweest om alles officieel af te ronden. nu ben ik dus echt klaar om mijn eindexamen jaar te gaan doen. ik vind het echt leuk.

als ik zo terug kijk was het een geweldige ervaring. ik ben vooral blij met de nederlandse gezondheidszorg. het is hier gelukkig een stuk beter geregeld dan in amerika zo zonder instellingen, behandelplannen en therapeuten of orthopedagogen. ik vind het nog steeds erg zielig voor de ouders en kinderen als ik er aan terug denk. maar het is wel goed geweest dat verschil te zien.

ik ga nu stoppen met het laatste berichtje in dit reisdagboek. en ik ga aan de gang met het maken van mijn foto/herrinneringen boek.

allemaal super bedankt
veel liefs lia

  • 01 Oktober 2005 - 22:27

    Mama:

    Lia
    ik vindt het nog steeds knap dat je naar Amerika bent geweest om daar nog de dingen te halen wat je nodig had voor je laaste studie jaar Proficiat
    en ook de ervaring die je op gedaan hebt ik denk dat je er veel aan hebt
    heel veel sucses met je laaste studie jaar
    en maar hopen dat de vlag in Juni weer uit kan
    Groetjes xxx Liefs
    Mama

  • 15 November 2005 - 09:31

    Rick Raaijmakers:

    hoiiiiiiiiiii
    lia ik zit op school
    maar ik moet gaan tot een keer groeten rick raaijmakers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wilbertoord

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1026
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: