bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

02 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

nog 1 halve dag en dan zit te trainingsweek erop. het was wel zwaar. veel dingen gedaan en geleerd. maar ook veel dingen behandeld die ik vanuit mijn opleiding al jaren weet en ken. dat was wat minder. het is trouwens raar dat je er zoveel verschillen zijn tussen de omgang met bv epilepsie hier in amerika en in europa (andere mensen uit europa hebben de zelfde benadering als in nederland).

er zijn hier counsellors van 16 verschillende landen: nederland, amerika, engeland, hongerije, slowakije, rusland, duitsland, frankrijk, zuid - korea (ja ze kennen Guus Hiddink!!), turkije, wales, schotland, zweden, tjechie, australie en ierland. dat is echt leuk al die verschilende mensen!

vandaag hebben we info gekregen over de eerste sessie met kinderen. ik heb 1 meisje van 8 jaar met down syndroom en adhd volgens de papieren is ze makkelijk en sociaal in de omgang dus dat gaat wel lukken!!
vandaag hebben we ook welkom platen gemaakt voor ze en buttons met onze naam erop.

ik ga er weer vandoor nu.

veel liefs groetjes
Lia

• 02 Juli 2005 - 16:43

Mama:

hoi Lia
    hoe is het ?
    aan de berichten te zien goed
    ja de voorbereid zit er op. mischien kun je vanmiddag en morgenvroeg nog iets leuks gaan doen
    want morgen kun je aan de slag .
    veel plezier en heel veel succes met de Kids
    veel liefs mama
    en een knuffel van Rocky

• 02 Juli 2005 - 21:58

Rick Raaijmakers:

ha lia hoe is het met jou met mijn goed ik zie van ales wat je al gedaan hept groetjes je buur jongen rick raaijmakers en met rocky gaat het goed

• 04 Juli 2005 - 19:53

Vincent En Marjan:

Hallo Lia,
    Fijn om te lezen dat de trainings week goed is verlopen. Nu gaat het echte werk dan beginnen!
    Heel veel succes met de kinderen deze week!
    We zijn erg benieuwd, het zal je vast en zeker goed afgaan. Op hotmail vind je ook nog een berichtje van ons, zodat je weer wat leesvoer hebt... voor als je, je verveelt...ehm.

Heel veel groetjes van ons.