vanaf heatrow een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu vanaf heatrow een berichtje - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van lia tienen - WaarBenJij.nu

vanaf heatrow een berichtje

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

29 Augustus 2005 | Nederland, Amsterdam

hallo ik ben op heatrow en kan over een half uur inchecken.

het was wel spannend gisteren omdat we heel veel file hadden kwam ik anderhalfuur te laat op t vliegveld Jfk newyork. ik had met bunac die mij de tickets gaf gebeld en ze zouden wachten op t vliegveld kon ik ze niet vinden. weer bellen na een half uur vond ik haar. ik had nog een uur om in te checken en dan zou t vliegtuig gaan. er was een enorme rij maar met rennen had ik t net gehhaald gelukkig.

vanochtend om 7.00 uur kwam ik hier aan heb gegeten en rustig gezeten en nu ga ik bijna ikcheken en dan ben ik vanmiddag op schiphol.

kijk er nu wel erg naar uit om iedereen terug te zien al heb ik nog steedsht gevoel maarkort weg geweest te zijn.

tot snel allemaal ik hou van jullie
liefs lia

  • 30 Augustus 2005 - 08:05

    Friedy:

    lia welkom thuis ik hoop dat je een goede terug reis hebt gehad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 12007

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: