boeken van mijn terugvlucht!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu boeken van mijn terugvlucht!! - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

boeken van mijn terugvlucht!!

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

08 Augustus 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

vandaag moest ik bellen voor mijn vlucht naar londen ik vlieg op 28 augustus om 19.00 uur en kom in londen op 29 augustus om 7.05 uur aan!!

nu nog mijn vlucht naar nederland boeken maar dat wil nog niet zo. waarschijnlijk de 29ste of de 30ste.

veel liefs allemaal lia

  • 08 Augustus 2005 - 14:03

    Je Zus:

    Ha Lia,

    Hoe gaat het met je?
    Jeetje, wat gaat de tijd snel, hé?! Moet je alweer boeken voor de terugvlucht en dat terwijl jezelf het idee hebt alsof je er nog niet zo lang bent.
    Ik ben vandaag alweer vrolijk begonnen op het werk, gewoon weer z'n gangetje en ja, met het rot weer hier, is dat misschien ook maar het beste...
    Hoop snel meer te horen over de terugvlucht en aankomst in Nederland, ben wel benieuwd, wanneer we je weer zien! Nog heel veel succes met de laatste weken, het gaat je vast en zeker allemaal lukken!!!
    Tot gauw!

    Dikke kus van je zus!

  • 09 Augustus 2005 - 11:51

    Margo:

    Hallo Lia
    He, alles goed daar.Hebben jullie een beetje goed weer daar.Nou bereid je maar voor, hier is het echt nederlands weertje.Hier is ook alles goed. Femke heeft nog een weekje vakantie en Vincent is al weer terug.Wij zijn nog aan het bedenken waar we heen willen.Nou tot gauw.Groetjes van ons allemaal

  • 09 Augustus 2005 - 12:16

    Mama:

    hoi Lia
    ja nu gaat het allemaal weer heel snel over 20 dagen ben je al weer thuis
    Marjan heeft de terug vlucht vanaf Londen naar Schiphol al bijna geregeld nog een paar smsjes heen en weer dan is het klaar
    je hoeft dan in Londen niet naar een ander vliegveld .
    je komt dan de 29ste na de middag op Schiphol aan vanaf daar kun je met de trein en bus naar huis (grapje)
    nee hoor we komen je op Schiphol op halen met toeters en bellen.
    want je heb het knap gedaan hoor je mag trots zijn op je zelf ik ben dat ook op jou .
    nu hebben jullie vorige week en deze week als thema avontuur week .
    je vroeg of ik dit nog even op de site wou zetten voor jou site volgers
    nou dat doe ik graag want ik vind de reactie op jou site van iedereen heel mooi .
    ook namens mijn iedereen bedankt voor het mee leven van Lia "s vakantie camp.
    nou Lia deze week weer veel succes met je nieuwe meisje ik hoop dat het goed gaat en dat ze zich thuis voeld bij jou .
    groetjes en veel liefs Mama .

  • 09 Augustus 2005 - 19:46

    Vincent & Marjan:

    Hallo Lia,

    Daar ben ik weer!
    Ik wil nog even doorgeven dat ik je vlucht vanaf Londen Heathrow naar Amsterdam geboekt heb, het is helemaal rond. Als het goed is onvang je de tickets via email. Ik ben blij, dat ik een steentje bij heb kunnen dragen aan je terug komst, omdat we het natuurlijk ook heel erg fijn vinden als je weer lekker bij ons bent!
    Hopelijk gaat het nu helemaal goedkomen! Nu nog even genieten van het even helemaal weg zijn... (want dat is natuurlijk ook af en toe lekker..).
    Veel succes nog!!!

    Groetjes van boekingsteam

  • 13 Augustus 2005 - 10:06

    Mark En Tanja:

    Hoi Lia.
    Gisteren jullie mam gesproken. Leuk om al die verhalen te horen en dat je het zo naar je zin hebt daar. Nog veel plezier de laatse weken !
    Groetjes mark en tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 13451

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: