bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids - Reisverslag uit Haskell, Verenigde Staten van lia tienen - WaarBenJij.nu

bijna einde trainingsweek! op naar de eerste kids

Door: lia

Blijf op de hoogte en volg lia

02 Juli 2005 | Verenigde Staten, Haskell

hallo iedereen,

nog 1 halve dag en dan zit te trainingsweek erop. het was wel zwaar. veel dingen gedaan en geleerd. maar ook veel dingen behandeld die ik vanuit mijn opleiding al jaren weet en ken. dat was wat minder. het is trouwens raar dat je er zoveel verschillen zijn tussen de omgang met bv epilepsie hier in amerika en in europa (andere mensen uit europa hebben de zelfde benadering als in nederland).

er zijn hier counsellors van 16 verschillende landen: nederland, amerika, engeland, hongerije, slowakije, rusland, duitsland, frankrijk, zuid - korea (ja ze kennen Guus Hiddink!!), turkije, wales, schotland,

vandaag hebben we info gekregen over de eerste sessie met kinderen. ik heb 1 meisje van 8 jaar met down syndroom en adhd volgens de papieren is ze makkelijk en sociaal in de omgang dus dat gaat wel lukken!!
vandaag hebben we ook welkom platen gemaakt voor ze en buttons met onze naam erop.

ik ga er weer vandoor nu.

veel liefs groetjes
Lia

  • 04 Juli 2005 - 20:32

    Ellen Sesink:

    Hoi Lia,

    Wat leuk om zo te volgen wat je in Amerika doet.
    Het duurde even voordat ik het juiste adres doorgekregen had van ons mam, maar uiteindelijk is het toch gelukt. Ik herken veel in de dingen die je beschrijft. Ik heb ook een zomer op summercamp gezeten in de buurt van New York en ik vond het een geweldige tijd. En zo te lezen heb jij het daar ook reuze naar je zin.
    Heel veel succes nog daar in Amerika en geniet ervan. En ik volg het allemaal wel op deze site.
    Veel groetjes uit Overloon,
    Mark en Ellen.

  • 05 Juli 2005 - 10:51

    Nellie Peters:

    hoi lia
    zo te horen gaat alles goed in Amerika
    wij wensen jou een hele fijne tijd in amerika
    groetjes fam. peters

  • 05 Juli 2005 - 15:12

    Riek En Annet Sesink:

    Hoi Lia wij hopen dat je een leuke eerste week hebt gehad en vragen ons af of het wel meevalt om alles in het engels te doen en daarna vrolijk weer in het nederlands tegen ons zitten typen.hou je taai groetjes Tante Riek en Annet doei !!!!!!

  • 05 Juli 2005 - 18:37

    Huub&Caroline&Kids:

    Hallo Lia,
    Leuk dat we je actieviteiten zo kunnen volgen we blijven graag op de hoogte.Rob komt 9 juli op de Boys oppassen.
    Dan hebben wij buurtfeest.

    Nou gauw tot schrijvens.

    Liefs de hele fam.Berends
    XXX

  • 06 Juli 2005 - 19:50

    Erik En Sanne:

    Hey meidje,

    Echt leuk wat je daar allemaal beleefd, zou ook wel even mee willen glippen in jouw koffer en dan ff New York gaan bekijken. Erik wil dat ook wel.

    Hier is het tamelijk rustig, alleen je hebt wel de kermis gemist, dat is toch wel zeer jammer, maar het is toch nog geslaagd geweest ;).

    Ik moet weer gaan,

    Nog veel plezier, en houd ons op de hoogte.

    Groetjes, xx Erik en Sanne

  • 07 Juli 2005 - 20:08

    Lucie En Griet:

    Hoi lia
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jou.Hier staat de 4-daagse te gebeuren.
    JP loopt ook mee.
    Groot nieuws: jolande heeft een baby.Het is een meisje en ze heet Amber.
    Lucie zegt: IK MIS JE HEEL ERG,KOM MAAR GAUW TERUG.
    Daaaaaaaag Lia tot volgende week.
    Lucie en Griet

  • 08 Juli 2005 - 22:07

    Mama:

    hoi Lia
    ik hoorde dat je deze nacht je eerste nacht dienst hebt ik hoop dat die lekker rustig verloopt succes er mee.
    liefs Mama

  • 09 Juli 2005 - 06:12

    Marjan:

    Hallo Lia,

    Ben weer erg benieuwd hoe deze week is verlopen. Had deze week ook een berichtje gezet bij een andere pagina van ´bijna einde trainingsweek,´ moet je maar even kijken...
    Ga nu even naar Hotmail, waar ik je de laatste nieuwtjes over hier mail.
    Wens je opnieuw weer heel veel succes voor de komende week met de nieuwe kinderen!
    Liefs van je zus

  • 09 Juli 2005 - 18:44

    Paul En Marion Landhorst:

    Hallo Lia, Ons mam was vandaag bij ons. Ze zei dat ik maar eens op de site moest kijken. Ons mam wist het adres wel, Niet dus! Van alles ingetypt, maar niks hoor. Bij google gezocht ook niks, wat nu? Even ons Ellen gebeld en die wist het wel. Ziet er goed uit zo te lezen, daar in Amerika. Veel plezier gewenst hier uit Landhorst en Tot vlug maar weer.
    Groeten Paul en Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Haskell

lia
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 13445

Voorgaande reizen:

18 Juni 2005 - 29 Augustus 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: